ΠΕ04

  • ΣΕΕ ΠΕ04 με επιστημονική & παιδαγωγική ευθύνη στους Ν. Φθιώτιδας & Βοιωτίας:  Δρ. Γιάννακας Γ.
  • ΣΕΕ ΠΕ04 με επιστημονική & παιδαγωγική ευθύνη στους  Ν. Εύβοιας, Φωκίδας & Ευρυτανίας:  Δρ. Πανταζής Γ.

================================================================================

 

Οι Φυσικές Επιστήμες (Φ.Ε.) στις βαθμίδες της εκπαίδευσης:

  • -2021-22 -// Οδηγίες – YΛH

  • Καθορισμός εξεταστέας ύλης για το έτος 2022 για τα μαθήματα που εξετάζονται πανελλαδικά για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση αποφοίτων Γ’ τάξης Ημερησίου Γενικού Λυκείου και Γ’ τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου, ΦΕΚ Β 3137
  • ΦΕΚ-Β-3791_ΩΠ_ΗΜ_ΕΣΠ_ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ_ΗΜ-ΓΕΛ

▷ Books: Animated Images, Gifs, Pictures & Animations - 100% FREE!

 -//-

 

Ακολουθεί όλο το υλικό της τηλεημερίδας που οι εισηγητές μοιράστηκαν με όλους μας!


(ΕΓΓΡΑΦΟ2)ΕΓΓΡΑΦΟ 3 (ΣΔ σχολείων παιδαγ. ευθύνης ΣΕΕ-8/11/20)____ΒΙΝΤΕΟ-145`

  • ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ και ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ Webex Meetings σε καθηγητές ΔΔΕ Βοιωτίας-15/11/2020

https://www.youtube.com/watch?v=K-PkCPgvYwM&t=7642s

    • Διαδικτυακή Ομιλία του Δρ. Χ. Ξενάκη με τίτλο, «Αν υπάρχουν εξωγήινοι πολιτισμοί, πώς μπορούμε να τους εντοπίσουμε; Μια επιστημονική προσέγγιση». Σάββατο 30.1.21, 18.30-20.00. Το βίντεο της ζ. ροής από το Youtube και η παρουσίαση του ομιλητή (& το έγγραφο των ΣΕΕ: Γιάννακας Γ., Ανεστόπουλος Κ., Ηλιάδης Κ. του ΠΕΚΕΣ-pdf)

  • Η `Kβαντική επεξεργασία στη Μέση Εκπαίδευση` παρουσιάζεται με πρωτοβουλία από τους ΣΕΕ των θετικών Επιστημών του ΠΕΚΕΣ Στ. Ελλάδας Κώστα Ανεστόπουλο, Γιώργο Γιάννακα και Ηλιάδη Κοσμά σε συνεργασία με το Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στα ΔΙΚΤΥΑ και ΠΟΛΥΠΛΟΚΟΤΗΤΑ και του Τμήματος Μαθηματικών του Αριστοτέλειου Πανεπιστήμιου Θεσσαλονίκης, την Κυριακή 28/2/2021 και ώρα 11.00.
    Εισηγητές/ Ιωάννης Αντωνίου και Παναγιώτης Τζουνάκης/ https://youtu.be/YLZVeT6aNdY (3h),  & το PDF της παρουσίασης των ομιλητών

  • Τηλεδιασκέψεις 2020-21 του ΣΕΕ Πανταζή Γ. σε καθηγητές ΠΕ04 Ν. Εύβοιας, Φωκίδας, Ευρυτανίας ( 1ο) – ΥΛΙΚΟ
  • Ημερίδα ΠΕΚΕΣ Στερεάς-Ελληνικής Αστυνομίας για την Ασφάλεια στο Διαδίκτυο: “Ασφαλής πλοήγηση στο διαδίκτυο – Κίνδυνοι, πρόληψη και πρακτικές αντιμετώπισης” – Πέμπτη 8 Απριλίου 2021,19.00.  Δελτίο Τύπου-pdf (links)

————————————————————————————————————————————

  • Σεμινάρια καθηγητών Φ.Ε. :

– Ν. Βοιωτίας (7/3/2019) στο ΕΚΦΕ Βοιωτίας (Λιβαδειά) για καθηγητές ΠΕ04 Ν. Βοιωτίας

– Ν. Εύβοιας (27/2/2019) στο ΕΚΦΕ Εύβοιας (Χαλκίδα) για καθηγητές ΠΕ04 Κεντρ. Εύβοιας

–  Ν Φθιώτιδας (10/4/2019) στο ΕΚΦΕ Φθιώτιδας (Λαμία) για καθηγητές ΠΕ04 Ν. Φθ/δας

Οι παρουσιάσεις των ΣΕΕ κλ. ΠΕ04 :

  • Δρ. Γιάννακα Γεώργιου, «Διδασκαλία Φ.Ε. με νέες τεχνολογίες (ICT, STEM, m-learning)»

          (pptx αρχείο (read only) λόγω των ενεργών υπερσυνδέσμων)

  • Δρ. Πανταζή Γεώργιου, «Η θεωρία πολλαπλής νοημοσύνης (Η.Gardner) & η διαφοροποιημένη διδασκαλία»    (αρχείο pdf)

 

 

  • Ν. Ευρυτανίας (28-11-2019), στο 2ο Γυμν. Καρπενησίου για εκπαιδευτικούς κλ. ΠΕ04 Ν. Ευρυτανίας.

Επιμορφωτική ημερίδα,  από τους ΣΕΕ κλ. ΠΕ04, Δρ. Πανταζή Γ. και Δρ. Γιάννακα Γ. με τη συνδρομή και υποστήριξη του υπ. ΕΚΦΕ Ν. Φθιώτιδας κ. Κουτσούμπα Π., Φυσικού Ρ/Η, M.Sc..

Η θεματολογία της Ημερίδας είχε ως ακολούθως:

  • Δρ. Πανταζή Γεώργιου, «Η θεωρία πολλαπλής νοημοσύνης (Η.Gardner) & η διαφοροποιημένη διδασκαλία»  & Φύλλο εργασίας για τη δύναμη Laplace, με στοιχεία διαφοροποιημένης διδασκαλίας, & Τεχνική STOP MOTION.
  • Δρ. Γιάννακα Γεώργιου, «Διδασκαλία Φ.Ε. με νέες τεχνολογίες (ICT, STEM, m-learning)» & Eφαρμογή Arduino (Gas Sensor) & Mετρήσεις (m-learning) με την Android εφαρμογή Phyphox.
  • Πειραματική διδασκαλία Η/Μ (Πείραμα Oersted, Δύναμη Laplace σε ρευματοφόρο αγωγό εντός Μ.Π., Η/Μ επαγωγή, Μέτρηση οριζόντιας συνιστώσας του Μ.Π. της γης με χρήση πυξίδας κινητού τηλεφώνου (android) και μέσω της εφαρμογής Phyphox.

Ακολουθεί το ψηφιακό υλικό των παρουσιάσεων και των πειραματικών διεργασιών (πατήστε εδώ),

& φωτογραφίες από την συνάντηση:

 

 

 

 

 

 

================================================================================

Παρουσιάστηκε και στις 20/6/2019  στην Αλίαρτο (Συνεδριακό Κέντρο) σε καθηγητές κλ. ΠΕ11   Α/θμιας & Β/θμιας εκπαίδευσης του Ν. Βοιωτίας.

================================================================================

  • Εκδήλωση: Σχολείο & Οικογένεια, Βαθύ Αυλίδος 4-11-19 (ΣΕΕ Δρ. Πανταζής Γ.)
  • Εκδήλωση Σχολείο και Οικογένεια (στην Ιστιαία 22/1/2020) (ΣΕΕ Δρ. Πανταζής Γ.)

Σχέσεις Σχολείου Οικογένειας. Εισήγηση της MSc Ψυχολόγου Χριστίνας Καλαβρή  ( παρουσίαση )

================================================================================

bansheepriestess: night and day

================================================================================

THΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (εξΑΕ ΣΥΓΧΡΟΝΗ & ΑΣΥΓΧΡΟΝΗ)

Υλικό, από το διαχειριστή της ιστοσελίδας ΠΕΚΕΣ Στ. Ελλάδας, Γιώργο Γιάννακα ΣΕΕ ΠΕ04

Περισσότερα από εδώ

 

 

 

 

 

  • E-CLASS (ΠΣΔ)

Σειρά βίντεο για την η-τάξη (ΠΣΔ)

https://docs.openeclass.org/el/teacher

Οδηγίες για την η-τάξη

Απλές οδηγίες κατασκευής μαθήματος στο η-τάξη (ανάθεση εργασίας)

Δείτε ένα πολύ χρήσιμο video που εξηγεί τον τρόπο δημιουργίας ασκήσεων και ανάθεση εργασιών στους μαθητές

Αποστολή Μηνυμάτων (Επικοινωνία) και Λήψη Εργασιών από μαθητές

Ένα πολύ χρήσιμο video (οι μαθητές ας δουν τα 4 πρώτα λεπτά) που εξηγεί με ποιο τρόπο οι μαθητές μπορούν να στέλνουν στους εκπαιδευτικούς τις εργασίες που τους αναθέτουν (οι ενέργειες γίνονται από το μενού αριστερά στην επιλογή εργασίες)

Πολύ χρήσιμο video που εξηγεί πως ο μαθητής μπορεί να στείλει μήνυμα στον εκπαιδευτικό του μαθήματος (το μήνυμα μπορεί να περιλαμβάνει ένα απλό κείμενο ή ένα αρχείο)

 

  • E-ME (ΠΣΔ)

Οn line Εγχειρίδιο χρήσης

Πρόσκληση μαθητών σε κυψέλη

100min  webinar |e-me

Οδηγίες βήμα-βήμα για εκπαιδευτικούς

Πώς δημιουργώ τάξη στην e-me

Ανάθεση εργασιών στους μαθητές (assignements)

Αξιοποίηση της e-me στην Ασύγχρονη ΕξΑΕ  (ΠΕΚΕΣ Δυτ. Ελλάδας, Αγγ. Γαριού, ΣΕΕ ΠΕ04)

 

Ανοικτοί Εκπαιδευτικοί Πόροι (γενικά και όχι μόνο ΠΕ04)

  1. Αίσωπος – Ψηφιακά Διδακτικά Σενάρια
  2. Διαδραστικά Βιβλία.
  3. Φωτόδεντρο.
  4. Ψηφιακό Σχολείο.
  5. Ψηφιακά Εκπαιδευτικά Βοηθήματα.( Γ Λυκείου)
  6. Φωτόδεντρο Κύπρου (http://photodentro.pi.ac.cy/)
  7. Ψηφιακοί πόροι για την Ελληνική Γλώσσα και Γλωσσική Εκπαίδευση.
  8. Ψηφιακό Εκπαιδευτικό Περιεχόμενο και σχετικές e-υπηρεσίες και συστήματα για την
    Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

ακολουθούν άλλα εργαλεία WEB2.0…


  1. Ιστοεξερευνήσεις (Webquests)
  2. Padlets (Toίχος Ανακοινώσεων) , (Οδηγός χρήσης – EDIVEA)
  3. https://www.symbaloo.com/  (Organise your resources)
  4. Video from Vimeo or Youtube / καθαρισμός από σχόλια και διαφημίσεις / https://safeshare.tv/, https://safeyoutube.net/
  5. Σύλληψη Βίντεο από την οθόνη μας (ShareX, FREE CAM 8OBS ScreenRec)
  6. Mετατροπή ομιλίας σε κείμενο και στα Ελληνικά! (Chrome app)

 

για τους ΠΕ04

  • ΕΙΚΟΝΙΚΑ LABs

 

Νόησις (https://www.noesis.edu.gr/eikonika-ergastiria-fysikis/  )

Falstad (https://www.falstad.com/mathphysics.html)

Tinkercad (https://www.tinkercad.com/ )

Physics Aviary (http://www.thephysicsaviary.com/Physics/)

 

  • ΣΕΝΑΡΙΑ

Graasp (https://graasp.eu)

 

  • Αποθετήρια

Φυσική και φωτογραφία (https://www.seilias.gr/)

 

Διαδραστικές προσομοιώσεις PHET (https://phet.colorado.edu/el/simulations)

 

Apps on Physics (https://www.walter-fendt.de/html5/phel/)

 

  • Interactive videos

https://h5p.org/interactive-video

 

https://edpuzzle.com/

 

E-ME  content (& interactive videos)- https://e-me.edu.gr

 

 


 

Animation of asteroid 'Oumuamua
Asteroid «Oumuamua»

 

Animation of planets transiting their star
Finding exoplanets

Animated GIF

 

Space Dna GIF by NASA
NASA /DNA

 

ISS
SMILEY on MARS / NASA

 

Chemical Reaction

 

Quantum Mechanics Physics GIF

 

chemical GIF