-
ΣΕΕ ΠΕ04 με επιστημονική & παιδαγωγική ευθύνη στους Ν. Φθιώτιδας & Βοιωτίας: Δρ. Γιάννακας Γ.
-
ΣΕΕ ΠΕ04 με επιστημονική & παιδαγωγική ευθύνη στους Ν. Εύβοιας, Φωκίδας & Ευρυτανίας: Δρ. Πανταζής Γ.
================================================================================
Οι Φυσικές Επιστήμες (Φ.Ε.) στις βαθμίδες της εκπαίδευσης:
- ΦΕ στα Γυμνάσια – OΔΗΓΙΕΣ 2018-19 , αξιολόγηση μαθητών,
- ΦΕ στα ΓΕΛ – ΟΔΗΓΙΕΣ 2018-19, αξιολόγηση μαθητών, ΥΛΗ-Γ-ΓΕΛ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ
- NEA YΛΗ Γ+ ΓΕΛ ΦΥΣΙΚΗΣ 2019-20
- Oδηγίες Διδασκαλίας ΦΕ, σχ. έτους 2019-20
- Επιμορφωτικές_συναντήσεις_εκπαιδευτικών ΠΕ04, 2019-2020 , ΥΣΕΦΕ 2019-20 ( ΕΠΙΛΟΓΗ_YΣΕΦΕ_ ), Ρύθμιση ωραρίου ΠΕ04
- Τα-υποχρεωτικά-πειράματα-Γυμνασίου-2019-20
- Ενδεικτικός προγραμμαματισμός διδασκαλίας Φυσικών Μαθημάτων Ομ. Προσανατολισμού (εκ των ΣΕΕ)
- ΝΕΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΦΥΣΙΚΗΣ – ΥΠΑΙΘ
- ΝΕΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΗΜΕΙΑΣ – ΥΠΑΙΘ , NEEΣ (#2) Οδηγίες Χημείας
- EUSO 2020, Παν. Μαθ. Διαγ. για συμμετ. στη 18η Ευρ. Ολυμπ. Φυσ. Επιστ.- EUSO 2020
- 30ος Παν. Μαθ. Διαγ. Φυσικής Γεν. Λυκείου 2020 & 8os Γυμνασίων
- Παν. Μαθ. Διαγ. Φυσικής Γυμνασίου-Λυκείου ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ 2020
- 16ος Πανελ. Μαθητικός Διαγωνισμός ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ
- 2020_04_09_περικοπή ύλης ΓΕΛ , ( ΦΕΚ)
- Καθορισμός εξεταστέας ύλης για το έτος 2021 για τα μαθήματα που εξετάζονται πανελλαδικά για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση αποφοίτων Γ΄ τάξης Ημερησίου Γενικού Λυκείου και Γ΄ τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου ( Καθορισμος_εξεταστεας_υλης_2021) / (Προσοχή στη σειρά διδασκαλίας της Φυσικής και στις παραγράφους Χημείας που είναι ΕΚΤΟΣ)
- Γενική οδηγία για τη διδασκαλία μαθημάτων Γ τάξης Ημερ. ΓΕΛ και Εσπ. ΓΕΛ για το σχ. έτος 2020-21
- Οδηγίες κάλυψης πιθανών κενών του προηγούμενου σχ. έτους (ΙΕΠ) για Φ,Χ,Β / έγγραφο
- ΕΞΕ – 114676 – 2020 – Επιλογή και αρμοδιότητες Y.Σ.Ε.Φ.Ε. Γυμνασίων- ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ
- 127753__2020_Οδηγίες για τη διδασκαλία των μαθημάτων της Φυσικής- της Χημείας και της Βιολογίας του Ημερησίου και του Εσπερινού Γυμνασίου 2020_21, 127753_ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ_ΟΔΗΓΙΕΣ_ΦΥΣΙΚΗ_ΧΗΜΕΙΑ_ΒΙΟΛΟΓΙΑ_ΓΥΜΝ_2020_21
- ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ_1_ΟΔΗΓΙΕΣ_ΓΕΩΛΟΓΙΑ_ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ_ΓΥΜΝ_2020_21
- 131178 – 2020 – Οδηγίες για τη σειρά διδασκαλίας των ενοτήτων του μαθήματος της Φυσικής της Ομάδας Προσανατολισμού Θετικών
- exetastea_yli_ton_mathimaton_poy_exetazontai_stis_proagogikes_exetaseis / A ΓΕΛ
- ΟΔΗΓΙΕΣ_ΦΥΣ_ΕΠΙΣΤ_2020_21 ΙΕΠ, ΟΔΗΓΙΕΣ_ΦΥΣ_ΕΠΙΣΤ_2020_21
- 137463 – 2020 – Οδηγίες για τη διδασκαλία των μαθημάτων Γενικής Παιδείας «Νέα Ελληνικά»- «Ιστορία»- «Φυσική» και «Χημεία» της Α τάξης
- 143471 – 2020 – Πανελλήνιοι Μαθητικοί Διαγωνισμοί Φυσικής Γυμνασίου – Λυκείου `Αριστοτέλης` 2021 – Επιλογή μαθητών τριών για τη Διεθνή Ολυμπιάδα
- ΕΞΕ – 143497 – 2020 – 31ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Φυσικής Γενικού Λυκείου 2021 και 9ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Φυσικής Γυμνασίου 2021 (EEΦ) & Συμπληρωματική ενημέρωση 22.1.21
-
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ EEΦΗ Ένωση Ελλήνων Φυσικών διοργανώνει το σχολικό έτος 2020- 2021 τους παρακάτω 6 πανελλήνιους διαγωνισμούς.Α. 9ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός Φυσικών για μαθητές Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεων Δημοτικού Σχολείου»Ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί για το επόμενο σχολικό έτος για τους μαθητές της Ε΄ και Στ΄ τάξης σε δύο φάσεις:Α΄ φάση : Πέμπτη 4 Μαρτίου 2021 (10:00-11:30) στα δημοτικά σχολεία –που θα δηλώσουν συμμετοχή– σε όλη την χώραΒ. 9ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός Φυσικής Γυμνασίου 2021 – Σάββατο 20 Μαρτίου 2021Γ. 31ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός Φυσικής Γενικού Λυκείου 2021 – Σάββατο 20 Μαρτίου 2021Δ. «Η Καθαρή Ενέργεια στη Μάχη για την Κλιματική Αλλαγή»Οι μαθητές έχουν ευκαιρία να ασχοληθούν με την αναβάθμιση κτιριακών εγκαταστάσεων του σχολείου τους είτε της περιοχής τους.Ε. «ΔΙΑΣΤΗΜΙΚΕΣ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ»Μαθητές από ολόκληρη την Ελλάδα καλούνται να υποβάλλουν τις προτάσεις και τα σχέδια τους για μία πειραματική διάταξη που θα ταξιδέψει στη Στρατόσφαιρα τον επόμενο χρόνο.ΣΤ. «Θέλουμε Πειράματα»Οι μαθητές καλούνται να βιντεοσκοπήσουν ένα πείραμα Φυσικής στο σχολικό εργαστήριο ή έξω από αυτό. Στο διάρκειας (έως) 3 λεπτών video θα πρέπει να εμπεριέχεται η θεωρητική υποστήριξη του πειράματος.
- MATΑΙΩΣΗ ΕUSO2021 – ΠΑΝΕΚΦΕ
- 167107 – 2020 – Διευκρίνιση για την διδακτέα-εξεταστέα ύλη του πανελληνίως εξεταζόμενου μαθήματος της Βιολογίας (1)
- Μείωση ύλης Γ` τάξεων ΓΕΛ , ΕΠΑΛ / 1-2021 / ΓΕΛ, ΕΠΑΛ
- 1422 – 2021 – ΕΓΚΡΙΣΗ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ 2020-21, Σχέδιο Εγκυκλίου
- 9848 – 2021 – Ακύρωση της Α φάσης του Πανελλήνιου Διαγωνισμού Βιολογίας
- 25254 – 2021 – 11οι Πανελλήνιοι Αγώνες Κατασκευών και Πειραμάτων Φυσικών Επιστημών
- «Οδηγίες αναφορικά με τον προγραμματισμό της εκπαιδευτικής λειτουργίας και τη διαχείριση της ύλης διαρκούσης της πανδημίας (Covid-19)»/ ΕΓΓΡΑΦΟ, ΠE04
- 45079 – 2021 – Διευκρίνιση για το σχολικό εγχειρίδιο της Χημείας τεύχος Β της Γ τάξης Γενικού Λυκείου
- 34ος Μαθητικός Διαγωνισμός Χημείας Ολυμπιάδα Χημείας 2021 , ΣΧΕΔΙΟ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗΣ- 34ος Παν.Διαγων.Χημείας – 2021
-
Τροποποίση ημερομ Διαγ Φυσικής ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ Γ/σιο
-
53131 – 2021 – Β Φάση Πανελλήνιων Μαθητικών Διαγωνισμών Φυσικής ΓΕΛ και Γυμνασίου της ΕΕΦ
-
ΕΞΕ – 57889 – 2021 – Διευκρίνιση για το σχολικό εγχειρίδιο της Φυσικής_τεύχος Β της Γ τάξης Γενικού Λυκείου
- ΕΠΙΛΟΓΗ και ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΥΣΕΦΕ 2021_22
- Επιμορφωτικές συναντήσεις των εκπαιδευτικών που θα διδάξουν τα μαθήματα Φυσικών Επιστημών__2021_22
- Ρύθμιση ωραρίου ΠΕ04 _2021_22
- EOES 2022 (πρώην EUSO)
- Πανελλήνιοι Μαθητικοί Διαγωνισμοί Φυσικής Γυμνασίου – Λυκείου «Αριστοτέλης» 2022
-
Πανελλήνιοι Μαθητικοί Διαγωνισμοί Φυσικής 2022 – EEΦ, Έγκριση ΥΠΑΙΘ
-
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ ΦΥΣΙΚΗΣ EEΦ 2021_22Η Ένωση Ελλήνων Φυσικών διοργανώνει το σχολικό έτος 2021- 2022τους παρακάτω πανελλήνιους μαθητικούς διαγωνισμούς.Μπορείτε να ενθαρρύνετε τους μαθητές σας να συμμετάσχουν σε αυτούς.Όλοι οι διαγωνισμοί έχουν την έγκριση του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. 10ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός Φυσικών για μαθητές Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεων Δημοτικού Σχολείου»Β. 10ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός Φυσικής Γυμνασίου 2022Γ. 32οςΠανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός Φυσικής Γενικού Λυκείου 2022Δ. 3οςΠανελλήνιος Διαγωνισμός Η ΚΑΘΑΡΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΣΤΗΝ ΜΑΧΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΗ ΤΗΣ ΚΛΙΜΑΤΙΚΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣΟι μαθητές έχουν ευκαιρία να ασχοληθούν με την αναβάθμιση κτιριακών εγκαταστάσεων του σχολείου τους είτε της περιοχής τους.Ε. 3οςΠανελλήνιος Διαγωνισμός ΔΙΑΣΤΗΜΙΚΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ και ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΦΡΑΣΗ 2021-2022ΟΙ ΜΑΘΗΤΈΣ ΈΧΟΥΝ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΊΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΉΣΟΥΝ ΣΥΝΔΥΆΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΦΥΣΙΚΉ ΕΠΙΣΤΉΜΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΈΧΝΗ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΚΈΣ ΤΟΥΣ ΜΟΝΑΔΙΚΈΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΊΕΣ
HTTPS://EEF.GR/…/3OS-PANNELINIOS-DIAGWNISMOS…
ΣΤ. «Θέλουμε Πειράματα»Οι μαθητές καλούνται να βιντεοσκοπήσουν ένα πείραμα Φυσικής στο σχολικό εργαστήριο ή έξω από αυτό. Στο διάρκειας (έως) 3 λεπτών video θα πρέπει να εμπεριέχεται η θεωρητική υποστήριξη του πειράματος.Ζ. Διεθνής διαγωνισμός ΙΥΝΤΟ διαγωνισμός Hellenic Young Naturalists’ Tournament είναι ένας ομαδοσυνεργατικός διαγωνισμός Φυσικής, μεταξύ μαθητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης απ’ όλο τον κόσμο.Κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού οι μαθητές παρουσιάζουν τις λύσεις τους σε 17 επιστημονικά προβλήματα που έχουν προετοιμάσει για αρκετούς μήνες (γνωρίζουν εξαρχής τα προβλήματα που θα διαγωνισθούν).Η κάθε λύση αξιολογείται από άλλους μαθητές και οι επιδόσεις τους βαθμολογούνται από κριτική επιτροπή αποτελούμενη από εμπειρογνώμονες εκπαιδευτικούς.Πρόκειται για διαγωνισμό Θετικών επιστημών για μαθητές 12-16 ετών.Η. Διεθνής διαγωνισμός ΙΥΡΤΔιαγωνισμός Φυσικής για μαθητές 16-18 ετώνΕίναι ο αντίστοιχος του ΙΥΝΤ για μεγαλύτερους ηλικιακά μαθητέςΚάθε χώρα σχηματίζει μία εθνική ομάδα και υπερασπίζεται τις λύσεις της πάνω σε ρεαλιστικά προβλήματα Φυσικής.Θ. 9η ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΟΛΥΜΠΙΑΔΑ ΦΥΣΙΚΗΣ - Δράση/ Το Πείραμα του Ερατοσθένη/ ΣΕΕ ΠΕ04 Γιάννακας Γ. στο 1ο Γυμνάσιο Λαμίας (22/3/22)
-
-2021-22 -// Οδηγίες – YΛH
- Καθορισμός εξεταστέας ύλης για το έτος 2022 για τα μαθήματα που εξετάζονται πανελλαδικά για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση αποφοίτων Γ’ τάξης Ημερησίου Γενικού Λυκείου και Γ’ τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου, ΦΕΚ Β 3137
- ΦΕΚ-Β-3791_ΩΠ_ΗΜ_ΕΣΠ_ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ_ΗΜ-ΓΕΛ
- ΣΥΝ_109434_ΓΕΩΛ_ΓΕΩΓΡ_Α_Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ_2021_2022
- ΣΥΝ3_109009_ΒΙΟΛΟΓΙΑ_Γ_ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ_2021_22
- ΣΥΝ2_109009_ΒΙΟΛΟΓΙΑ_Β_ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ_2021_22
- ΣΥΝ1_109009_ΒΙΟΛΟΓΙΑ_Α_ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ_2021_22
- ΣΥΝ_109449_ΦΥΣΙΚΗ_ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ_2021_2022
- ΣΥΝ2_110982_ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΗΜΕΙΑΣ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ_2021_22
- ΣΥΝ1_110982_ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΗΜΕΙΑΣ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ_2021_22
- ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΗΜΕΙΑΣ Γ«« ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ_2021-22 ΕΑΕ
- ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΗΜΕΙΑΣ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ_2021-22 ΕΑΕ
- ΓΕΩΛΟΓΙΑ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ_Α-Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ_2021-2022 ΕΑΕ
- Καθορισμός εξεταστέας ύλης για τα (γραπτώς εξεταζ.) μαθήματα της Α’ και Β’ τάξης Γενικού Λυκείου – ΥΛΗ
- ΣΥΝ_122240_ΦΥΣΙΚΗ_ΛΥΚΕΙΟ_2021_22
- _ΣΥΝ1_122314_ΧΗΜΕΙΑ_Α ΓΕΛ 2021_22
- _ΣΥΝ2_122314_ΧΗΜΕΙΑ_Β ΓΕΛ 2021_22
- ΣΥΝ3_122314_ΧΗΜΕΙΑ_Γ ΓΕΛ 2021_22
- ΣΥΝ1_122274_ΒΙΟΛΟΓΙΑ_Α_ΓΕΛ_2021_22
- ΣΥΝ2_122274_ΒΙΟΛΟΓΙΑ_Β_ΓΕΛ_2021_22
- ΣΥΝ3_122274_ΒΙΟΛΟΓΙΑ_Γ_ΓΕΛ_2021_22
- ΣΥΝ_133577_ΧΗΜΕΙΑ_ΣΕΙΡΑ_ΔΙΔ_Γ ΓΕΛ 2021_22
- ΣΥΝ_133577_ΦΥΣΙΚΗ_ΣΕΙΡΑ_ΔΙΔ_Γ ΓΕΛ 2021_22
- ΣΥΝ_133577_ΒΙΟΛΟΓΙΑ_ΣΕΙΡΑ_ΔΙΔ_Γ ΓΕΛ 2021_22
- to_programma_spoydon_metavatiko_tis_fysikis_omadas_prosanatolismoy_thetikon_spoydon_kai_spoydon_ygeias_Γ τάξης_ΓΕΛ_
- ΥΛΙΚΟ Νεοδιόριστων και Αναπληρωτών _ Επιμόρφωση Τετάρτης 8/9/2021 <——-
-//-
- Eιδικό τεύχος Περιοδικού «Ανοικτή Εκπαίδευση»με θέμα: «Σχεδιασμός και αξιοποίηση ψηφιακών σεναρίων για τη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών»
- «Αλληλεπιδράσεις Εκπαιδευτικής Έρευνας και Πράξης στις Φυσικές Επιστήμες» / (earthLab.uoi)
- Φυσικές Επιστήμες στην Εκπαίδευση (e- magazine)
-
Διαδικτυακό περιοδικό για τις Τ.Π.Ε. και τις εφαρμογές τους στην εκπαίδευση
- ΕΝΕΦΕΤ (Ένωση για τη Εκπαίδευση Φυσικών Επιστημών και Τεχνολογίας)- ΠΡΑΚΤΙΚΑ Συνεδρίων
- Ένας Φανταστικός, Φυσικός Κόσμος! (Tου Μανόλη Κουσλόγλου ΠΕ04.01) / 202 Πειράματα Με Υλικά Καθημερινής Χρήσης.
- Βιντεοσκοπημένα Πειράματα ανά τάξη από το ΕΚΦΕ Ευόσμου
- Διδάσκοντας με ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ
- Xρήσιμο υλικό ΦΥΣΙΚΗΣ από την ΚΥΠΡΟ
- ΔΙΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΦΕ – Ν.ΡΟΥΜΕΛΗΣ, Σχ. Σύμβ. ΚΥΚΛΑΔΩΝ 2012-18 – pdf
- «Εξ αποστάσεως ανταλλαγή καλών πρακτικών μεταξύ των Εκπαιδευτικών ΠΕ04 της Περιφέρειας
Στερεάς Ελλάδας» ( ΕΓΓΡΑΦΟ & ΥΠΕΡΣΥΝΔΕΣΜΟΣ )/ ΤΕΤΑΡΤΗ 10/6/2020 – 17.30
Ακολουθεί όλο το υλικό της τηλεημερίδας που οι εισηγητές μοιράστηκαν με όλους μας!
- Τηλεδιασκέψεις 2020-21 του ΣΕΕ Γιάννακα Γ. σε καθηγητές ΠΕ04 Ν. Βοιωτίας, Φθ/δας (ΕΓΓΡΑΦΟ1, ) – YLIKO webinars_webex_e_me
(ΕΓΓΡΑΦΟ2) , ΕΓΓΡΑΦΟ 3 (ΣΔ σχολείων παιδαγ. ευθύνης ΣΕΕ-8/11/20)____ΒΙΝΤΕΟ-145`
- ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ και ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ Webex Meetings σε καθηγητές ΔΔΕ Βοιωτίας-15/11/2020
https://www.youtube.com/watch?v=K-PkCPgvYwM&t=7642s
- Interactive ppt – BLENDED E-Learning – Δρ. Γιώργος Γιάννακας
- Webinar_STEAM___ΠΕΚΕΣ ΣΤΕΡΕΑΣ _ ΕΕΛΛΑΚ_19 12 2020_18_00 / Γιάννακας Γ., Ανεστόπουλος Κ., Ηλιάδης Κ./ Παρουσίαση –pdf- του κ. Παπαστεργίου & το βίντεο της ζωντανής ροής από το Youtube
-
- Διαδικτυακή Ομιλία του Δρ. Χ. Ξενάκη με τίτλο, «Αν υπάρχουν εξωγήινοι πολιτισμοί, πώς μπορούμε να τους εντοπίσουμε; Μια επιστημονική προσέγγιση». Σάββατο 30.1.21, 18.30-20.00. Το βίντεο της ζ. ροής από το Youtube και η παρουσίαση του ομιλητή (& το έγγραφο των ΣΕΕ: Γιάννακας Γ., Ανεστόπουλος Κ., Ηλιάδης Κ. του ΠΕΚΕΣ-pdf)
-
-
Η `Kβαντική επεξεργασία στη Μέση Εκπαίδευση` παρουσιάζεται με πρωτοβουλία από τους ΣΕΕ των θετικών Επιστημών του ΠΕΚΕΣ Στ. Ελλάδας Κώστα Ανεστόπουλο, Γιώργο Γιάννακα και Ηλιάδη Κοσμά σε συνεργασία με το Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στα ΔΙΚΤΥΑ και ΠΟΛΥΠΛΟΚΟΤΗΤΑ και του Τμήματος Μαθηματικών του Αριστοτέλειου Πανεπιστήμιου Θεσσαλονίκης, την Κυριακή 28/2/2021 και ώρα 11.00.Εισηγητές/ Ιωάννης Αντωνίου και Παναγιώτης Τζουνάκης/ https://youtu.be/YLZVeT6aNdY (3h), & το PDF της παρουσίασης των ομιλητών
—————————–
-
«Τρεις Διδακτικές μέθοδοι κι ένα κινητό» , Κούσλογλου Μαν., ΠΕ04.01+ΣΕΕ ΠΕ04 ΠΕΚΕΣ Στ. ΕΛΛΑΔΑΣ -11/5/2022 (ακολουθεί link Youtube που περιέχει και όλη την πληροφορία του σεμιναρίου: https://www.youtube.com/watch?v=R4JeqjCg2gc )
https://www.youtube.com/watch?v=R4JeqjCg2gc
—————————————————————
- Τηλεδιασκέψεις 2020-21 του ΣΕΕ Πανταζή Γ. σε καθηγητές ΠΕ04 Ν. Εύβοιας, Φωκίδας, Ευρυτανίας ( 1ο) – ΥΛΙΚΟ
- Ημερίδα ΠΕΚΕΣ Στερεάς-Ελληνικής Αστυνομίας για την Ασφάλεια στο Διαδίκτυο: “Ασφαλής πλοήγηση στο διαδίκτυο – Κίνδυνοι, πρόληψη και πρακτικές αντιμετώπισης” – Πέμπτη 8 Απριλίου 2021,19.00. Δελτίο Τύπου-pdf (links)
————————————————————————————————————————————
-
Σεμινάρια καθηγητών Φ.Ε. :
– Ν. Βοιωτίας (7/3/2019) στο ΕΚΦΕ Βοιωτίας (Λιβαδειά) για καθηγητές ΠΕ04 Ν. Βοιωτίας
– Ν. Εύβοιας (27/2/2019) στο ΕΚΦΕ Εύβοιας (Χαλκίδα) για καθηγητές ΠΕ04 Κεντρ. Εύβοιας
– Ν Φθιώτιδας (10/4/2019) στο ΕΚΦΕ Φθιώτιδας (Λαμία) για καθηγητές ΠΕ04 Ν. Φθ/δας
Οι παρουσιάσεις των ΣΕΕ κλ. ΠΕ04 :
- Δρ. Γιάννακα Γεώργιου, «Διδασκαλία Φ.Ε. με νέες τεχνολογίες (ICT, STEM, m-learning)»
(pptx αρχείο (read only) λόγω των ενεργών υπερσυνδέσμων)
- Δρ. Πανταζή Γεώργιου, «Η θεωρία πολλαπλής νοημοσύνης (Η.Gardner) & η διαφοροποιημένη διδασκαλία» (αρχείο pdf)
- Ν. Ευρυτανίας (28-11-2019), στο 2ο Γυμν. Καρπενησίου για εκπαιδευτικούς κλ. ΠΕ04 Ν. Ευρυτανίας.
Επιμορφωτική ημερίδα, από τους ΣΕΕ κλ. ΠΕ04, Δρ. Πανταζή Γ. και Δρ. Γιάννακα Γ. με τη συνδρομή και υποστήριξη του υπ. ΕΚΦΕ Ν. Φθιώτιδας κ. Κουτσούμπα Π., Φυσικού Ρ/Η, M.Sc..
Η θεματολογία της Ημερίδας είχε ως ακολούθως:
- Δρ. Πανταζή Γεώργιου, «Η θεωρία πολλαπλής νοημοσύνης (Η.Gardner) & η διαφοροποιημένη διδασκαλία» & Φύλλο εργασίας για τη δύναμη Laplace, με στοιχεία διαφοροποιημένης διδασκαλίας, & Τεχνική STOP MOTION.
- Δρ. Γιάννακα Γεώργιου, «Διδασκαλία Φ.Ε. με νέες τεχνολογίες (ICT, STEM, m-learning)» & Eφαρμογή Arduino (Gas Sensor) & Mετρήσεις (m-learning) με την Android εφαρμογή Phyphox.
- Πειραματική διδασκαλία Η/Μ (Πείραμα Oersted, Δύναμη Laplace σε ρευματοφόρο αγωγό εντός Μ.Π., Η/Μ επαγωγή, Μέτρηση οριζόντιας συνιστώσας του Μ.Π. της γης με χρήση πυξίδας κινητού τηλεφώνου (android) και μέσω της εφαρμογής Phyphox.
Ακολουθεί το ψηφιακό υλικό των παρουσιάσεων και των πειραματικών διεργασιών (πατήστε εδώ),
& φωτογραφίες από την συνάντηση:
================================================================================
- Το Φαινόμενο Magnus (τα φάλτσα στα αθλήματα με μπάλα) /
- Παρουσίαση του ΣΕΕ Φυσικών Επιστημών ΠΕΚΕΣ Στ. Ελλάδας, Δρ. Γιάννακα Γιώργου στην Ημερίδα για την «Μουσικοκινητική και Ψυχοκινητική Αγωγή» του ΣΕΕ ΠΕ11 ΠΕΚΕΣ Στ. Ελλάδας Δρ. Ρήγα Ηλία σε καθηγητές Φυσ. Αγωγής Α/θμιας των Ν. Φθιώτιδας, Ευρυτανίας και Φωκίδας στις 20/5/2019 στη Λαμία.
Παρουσιάστηκε και στις 20/6/2019 στην Αλίαρτο (Συνεδριακό Κέντρο) σε καθηγητές κλ. ΠΕ11 Α/θμιας & Β/θμιας εκπαίδευσης του Ν. Βοιωτίας.
================================================================================
- Εκδήλωση: Σχολείο & Οικογένεια, Βαθύ Αυλίδος 4-11-19 (ΣΕΕ Δρ. Πανταζής Γ.)
- Εκδήλωση Σχολείο και Οικογένεια (στην Ιστιαία 22/1/2020) (ΣΕΕ Δρ. Πανταζής Γ.)
Σχέσεις Σχολείου Οικογένειας. Εισήγηση της MSc Ψυχολόγου Χριστίνας Καλαβρή ( παρουσίαση )
================================================================================
================================================================================
THΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (εξΑΕ ΣΥΓΧΡΟΝΗ & ΑΣΥΓΧΡΟΝΗ)
Υλικό, από το διαχειριστή της ιστοσελίδας ΠΕΚΕΣ Στ. Ελλάδας, Γιώργο Γιάννακα ΣΕΕ ΠΕ04
- Webex tutorials & tips – pdf
-
e-learning & e-teaching (ΥΠΑΙΘ – ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ) / Σελίδα ΠΕΚΕΣ Στ. Ελλάδας
- ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ ΑΣΥΓΧΡΟΝΗΣ & ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΤΗΛ/ΣΗΣ (Γ. Γιάννακας, ΣΕΕ ΠΕ04)
- Aναλυτικές Οδηγίες εγκατάστασης Webex/meetings/ΥΠΑΙΘ, δημιουργίας εικονικής τάξης εκπ/κού και πρόσκλησης μαθητών (webex meeting pdf, Γ. Γιάννακας, ΣΕΕ ΠΕ04 )
- Συμμετοχή μαθητή ως ακροατή σε τηλεδιάσκεψη με αστική χρέωση, τηλεφωνικά (από κινητό ή σταθερό)-pdf (Γ. Γιάννακας, ΣΕΕ ΠΕ04)
- Το κινητό ως κάμερα για υποστήριξη σύγχρονης τηλεκπαίδευσης μαθημάτων Θετ. Επιστημών (Γ. Γιάννακας, ΣΕΕ ΠΕ04), 2η ΕΚΔΟΣΗ (εμπεριέχει και ενσύρματη μετάδοση) – pdf
- Επιμόρφωση Εκπ/κών ΠΕ04 στη χρήση της WEBEX και τη διδακτική της αξιοποίηση (Επιμόρφωση για σύγχρονη ΕΞΑΕ, Γ. Πανταζής, ΣΕΕ ΠΕ04)
- Yλικό Υποστήριξης Τηλεκπαίδευσης
- Χρήσιμες διευθύνσεις για ΠΕΟ4 – ΠΕΚΕΣ Β.ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΕΕ ΠΕ04 – pdf
- WEBEX (ΥΠΑΙΘ)
- Τηλεδιάσκεψη στο ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ – Cisco Webex Meetings (20/3/20)
- Συμμετοχή στην πλατφόρμα
- Σύνδεση μαθητή στην πλατφόρμα
- Eρωτήσεις εκπαιδευτικών με απαντήσεις
- Πρόβλημα (enter your site url…) στην εγκατάσταση WEBEX (video, Ν. Καλύβας ΠΕ86 )
- Προγραμματισμός συνάντησης στην Webex (How to schedule Webex Events )
-
Είσοδος στην τηλεδιάσκεψη Webex/ΠΣΔ για εκπαιδευτικούς / ΟΛΕΣ ΟΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΜΕΝΕΣ / 2020-21
- ΕΙΣΟΔΟΣ στη νέα WEBEX τοπικά από την εφαρμογή του Η_/Υ σας (Γ. Γιάννακας, ΣΕΕ ΠΕ04)
- creating breakout sessions in Webex Meetings
- Οδηγός ενεργοποίησης νέας Webex_SCH
- Zωντανά Ηλεκτρονικά Μαθήματα – http://lessons.sch.gr/ (ΒΒΒ/ΥΠΑΙΘ)
- Παρουσίαση σεναρίου χρήσης της υπηρεσίας
Εκπαιδευτικά βίντεο χρήσης
- E-CLASS (ΠΣΔ)
Σειρά βίντεο για την η-τάξη (ΠΣΔ)
https://docs.openeclass.org/el/teacher
Απλές οδηγίες κατασκευής μαθήματος στο η-τάξη (ανάθεση εργασίας)
Δείτε ένα πολύ χρήσιμο video που εξηγεί τον τρόπο δημιουργίας ασκήσεων και ανάθεση εργασιών στους μαθητές
Αποστολή Μηνυμάτων (Επικοινωνία) και Λήψη Εργασιών από μαθητές
Ένα πολύ χρήσιμο video (οι μαθητές ας δουν τα 4 πρώτα λεπτά) που εξηγεί με ποιο τρόπο οι μαθητές μπορούν να στέλνουν στους εκπαιδευτικούς τις εργασίες που τους αναθέτουν (οι ενέργειες γίνονται από το μενού αριστερά στην επιλογή εργασίες)
Πολύ χρήσιμο video που εξηγεί πως ο μαθητής μπορεί να στείλει μήνυμα στον εκπαιδευτικό του μαθήματος (το μήνυμα μπορεί να περιλαμβάνει ένα απλό κείμενο ή ένα αρχείο)
- E-ME (ΠΣΔ)
Οδηγίες βήμα-βήμα για εκπαιδευτικούς
Ανάθεση εργασιών στους μαθητές (assignements)
Αξιοποίηση της e-me στην Ασύγχρονη ΕξΑΕ (ΠΕΚΕΣ Δυτ. Ελλάδας, Αγγ. Γαριού, ΣΕΕ ΠΕ04)
Ανοικτοί Εκπαιδευτικοί Πόροι (γενικά και όχι μόνο ΠΕ04)
- Αίσωπος – Ψηφιακά Διδακτικά Σενάρια
- Διαδραστικά Βιβλία.
- Φωτόδεντρο.
- Ψηφιακό Σχολείο.
- Ψηφιακά Εκπαιδευτικά Βοηθήματα.( Γ Λυκείου)
- Φωτόδεντρο Κύπρου (http://photodentro.pi.ac.cy/)
- Ψηφιακοί πόροι για την Ελληνική Γλώσσα και Γλωσσική Εκπαίδευση.
- Ψηφιακό Εκπαιδευτικό Περιεχόμενο και σχετικές e-υπηρεσίες και συστήματα για την
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
ακολουθούν άλλα εργαλεία WEB2.0…
- Ιστοεξερευνήσεις (Webquests)
- Padlets (Toίχος Ανακοινώσεων) , (Οδηγός χρήσης – EDIVEA)
- https://www.symbaloo.com/ (Organise your resources)
- Video from Vimeo or Youtube / καθαρισμός από σχόλια και διαφημίσεις / https://safeshare.tv/, https://safeyoutube.net/
- Σύλληψη Βίντεο από την οθόνη μας (ShareX, FREE CAM 8, OBS, ScreenRec)
- Mετατροπή ομιλίας σε κείμενο και στα Ελληνικά! (Chrome app)
για τους ΠΕ04
- ΕΙΚΟΝΙΚΑ LABs
Νόησις (https://www.noesis.edu.gr/eikonika-ergastiria-fysikis/ )
Falstad (https://www.falstad.com/mathphysics.html)
Tinkercad (https://www.tinkercad.com/ )
Physics Aviary (http://www.thephysicsaviary.com/Physics/)
- ΣΕΝΑΡΙΑ
Graasp (https://graasp.eu)
- Αποθετήρια
Φυσική και φωτογραφία (https://www.seilias.gr/)
Διαδραστικές προσομοιώσεις PHET (https://phet.colorado.edu/el/simulations)
Apps on Physics (https://www.walter-fendt.de/html5/phel/)
- Interactive videos
https://h5p.org/interactive-video
E-ME content (& interactive videos)- https://e-me.edu.gr
Δημιουργία λογαριασμού Gmail και προώθηση μηνυμάτων (N. Kακλαμάνος)
Google Drive – Το οικοσύστημα εφαρμογών (Ν. Κακλαμάνος)
- WHITEBOARDS
Free to download
https://www.npackd.org/p/easy-interactive-tools/4.22 (epson/διαδραστικοί)
WEB based.
https://whiteboardfox.com/?utm_source=zapier.com&utm_medium=referral&utm_campaign=zapier